Unire leggerezza e profondità, gioia e rispetto, attenzione e lasciar fluire al fine di trasformare l'esperienza del mæssaggio

nella scoperta di forze e debolezze, mettendo in luce i disagi. Il disagio indica che qualcosa, così com'è, QUI&ORA, è in dis-equilibrio.
Il disagio ri-chiama all'attenzione. L'attenzione attua il cambiamento.

Combining lightness and depth, joy and respect, attention and allowing the flow in order to turn the mæssage experience
into the discovery of both strengths and weaknesses, highlighting the discomforts. The discomfort shows us that something, as it is, HERE&NOW, is in dis-balance
The discomfort re-calls us to attention. The attention effects the change. 

 

Cominciando “solo dal corpo" si accede anche ad altri livelli di ri-evoluzione che portano all'equilibrio con sé stessi.

Accompagno alla scoperta di sensazioni nuove perchè ogni maessaggio è nuovo, non standardizzato ma libero, in accordo con quello che la persona è in ogni preciso istante. Come noi siamo sempre diversi, in mutamento, così ogni seduta è diversa, unica, irripetibile.
La persona può così riprendere il RESPIRO che le appartiene.   La persona può così riprendere lo SPAZIO che le appartiene.

Starting“just from the body” you gain access to other levels of re-evolution that lead to a self-balance. 
I take the person into new sensations since every maessage is new, not standardized, but free, according with who and how the person is in every single moment. As we are always different, in change, so every session is different, unique, once in a lifetime.
In this way the person regains its own BREATH.    In this way the person regains its own SPACE.

emanuela  rodolfi    +39 349 062 12 69
Grosio SO   -   Finale Ligure SV   -   Merano BZ
e tanti altri luoghi che mi chiamano e mi aspettano...   
aggiornato OTTOBRE 2019
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now